پرسشها و مسائل بنیادی فیزیک

نام کتاب : پرسشها و مسائل بنیادی فیزیک
نویسنده : هلن ، هاجسون
مترجم : شاهده سعیدی
ناشر : انتشارات فاطمی
نوبت چاپ : سوم ۱۳۷۵
زبان : فارسی
لینک دانلود : حذف شد
– لینک دانلود بنا به درخواست انتشارات فاطمی حذف گردید.
نوع فایل : PDF (نرم افزارهای مورد نیاز)

 

توضیحاتی درباره کتاب :

هر بخش از کتاب پرسش‌ها و مسائل بنیادی فیزیک با مجموعه‌ای از رابطه‌های مفید آغاز می‌شود و شامل مسئله‌هایی است که بر اساس عنوان‌های آن بخش تنظیم شده‌اند. پرسش‌های کیفی متعددی (که می‌پرسند «چرا؟») نیز وجود دارند که به قصد برانگیختن مباحثه و تفکر خلاق طرح شده‌اند. بیشتر پرسش‌ها کمّی هستند و تنظیم آنها طوری است که به خواننده توانایی رفتن از مرحله‌ای به مرحله بعد را می‌دهد.
مسئله‌های این کتاب با هدف پرورش اعتماد به نفس، درک و علاقه دانش‌آموزان و دانشجویان طرح شده‌اند و نکته‌هایی که در پیشگفتار آمده‌اند، راه‌ها‏ی حل مسئله و پاسخ به پرسش‌ها را به تفصیل توضیح می‌دهند. در پایان کتاب نیز فصلی درباره مقالات با هدف تشویق دانش‌آموز و دانشجو به مطالعه بیشتر و تفکر منطقی و نوشتن مقاله آمده است.
همه موضوع‌های مهم پیش‌دانشگاهی و دانشگاهی، با تأکید ویژه بر مرتبه‌های بزرگی، رفتار میدان‌ها، الکترون‌ها، اتم‌ها و مولکول‌ها، با انرژی به عنوان مفهومی رابط، در این کتاب گنجانده شده‌اند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام اگه براتون مقدوره کتابهای فاطمی را پولیتو سایت بزارید . آخه انتشارات فاطمی که خودش چاپش نمیکنه حداقل اینطوری از کتابهای خوب قدیمی بشه استفاده کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا