عبارتهای جبری

نام کتاب : عبارتهای جبری
نویسنده : عبدالحسین مصحفی
ناشر : انتشارات فاطمی
نوبت چاپ : سوم ۱۳۶۹
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF (نرم افزارهای مورد نیاز)

– لینک دانلود بنا به درخواست انتشارات فاطمی حذف گردید.

 

توضیحاتی درباره‌ی کتاب :

عبارت‌های جبری کتابی است که آگاهی‌های دانش پژوه علم ریاضیات را در زمینه جبر پیش‌دانشگاهی، به صورت خودآموز، وسیع‌تر و عمیق‌تر می‌کند. مثال‌ها و تمرین‌ها و مسئله‌های فراوان کتاب وسیله‌ای است برای خودآزمایی و ارزشیابی آنچه دانش‌پژوه در این زمینه فرا گرفته است و پدید آوردن این توانایی در او تا در هرگونه آزمون جبر در رده ممتاز پذیرفته شود.
جبر را علم عملیات بر روی حروف و نشانه‌ها نامیده‌اند. به کار بردن حروف و نشانه‌ها، نه تنها در شاخه‌های گوناگون ریاضی، بلکه در بسیاری از رشته‌های دیگر علمی نیز اهمیت فراوان دارد. از این رو، جبر پایه فراگیری بسیاری از دانش‌هاست.
این کتاب، گذشته از معادله‌ها و نامعادله‌ها، تمامی آنچه را زیر عنوان جبر در برنامه آموزشی پیش‌دانشگاهی آموخته می‌شود یکجا در بر دارد. بخش‌هایی از کتاب نیز به روش‌های نوین در جبر و نکته‌هایی مهم می‌پردازد که کمتر مورد توجه بوده است و به همین سبب لغزش‌هایی در فراگیری نکته‌های دیگر پدید آورده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. عبارت های جبری شامل چند جمله ای ها می شود ضرایب چند جمله ای ها با مثلث خیام، پاسکال، نیوتن بدست می آید این چند جمله ای ها در جبر کاربرد بسیار دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا