جبر تحلیلی

نام کتاب : جبر تحلیلی
نویسنده : غلامرضا عسجدی
ناشر : انتشارات فاطمی
نوبت چاپ : پنجم ۱۳۷۰
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF (نرم افزارهای مورد نیاز)

– لینک دانلود بنا به درخواست انتشارات فاطمی حذف گردید.

 

توضیحاتی درباره‌ی کتاب :

کتاب بر دانش پایه آموزش ریاضی در دبیرستان‌ها تکیه دارد و دانشی فراتر از کتاب‌هایی که در این زمینه از ریاضیات تالیف شده است در اختیار بهره‌گیران از آن می‌گذارد.
هر فصل و بحث آن آمیخته با مثال‌ها، مسئله‌ها و تست‌های آموزنده‌ای است که جواب تمامی آن‌ها در صفحه‌های پایان کتاب چاپ شده است. مثال‌های حل شده و تست‌ها و مسئله‌های کتاب وسیله‌ای است موثر برای بهتر و عمیق‌تر یاد گرفتن این رشته از ریاضیات و خودآزمایی بهره‌گیران از این کتاب.
کتاب، گام‌به‌گام، هریک از بحث‌های جبر تحلیلی را به بهره‌گیران از آن می‌آموزد تا این توانایی را پیدا کنند که راه‌حل هرگونه آزمون تستی یا تشریحی را در این زمینه بیابند و در آزمون‌های این رشته در رده ممتاز پذیرفته شوند.

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. دوست عزیز حواستم ازتون تشکر کنم و بگم که شما با اسکن کردن و انتشار بدون چشمداشت آثار کلاسیک ریاضی و فیزیک که دیگه تجدید چاپ نمیشن کمک بزرگی به علاقمندان میکنید. من شخصا خیلی از کتابهای سایت شما رو استفاده کردم و واقعا لذت بردم و کلی خوشحال شدم که آثار کلاسیک قدیمی رو میتونم برای خودم داشته باشم.

  2. salaam manam mikhasstam az hozooretoon maratebe emtnaan khodam ra abraz konam ke shoma bzorogvaraane in kaar ra ra najaam midin khoda poshtibanetoon bashad

  3. با تشکر فراوان : زیبا ترین و خاطره انگیز ترین سایتی که تا به حال به آن سر زده ام این سایت بود.چراکهدر گذشته ای نه چندان دور بخش زیادی از کتابهای سایت را در اختیار داشتم ولی در یک حادثه ای اکثر کتابهایمرا را از دست دادم و همیشه حسرت بدست داشتن آنها را میخوردم تا اینکه با این سایت آشنا شدم اولش باورم نمی شدکه تعداد زیادی از کتا بهای از دست رفته ام را یکجا میبینم و حتی می توانم انها را دانلود کنم ولی با دانلود اولین کتاب باورم شد که هنوز علاقمندانی هستند که دلشان برای گذشته های زیبا تنگ شده .امید وارم بتوانی بدون محدودیت کتابهای بیشتری رو در سایت قرار دهید . ممنون ………..

  4. سلام.
    یاد باد آن روزگاران یاد باد.
    دوست آن است که گیرد دست دوست در ناتوانی و پریشان حالی.
    شما این جمله ی شاعر رو تا آخر مرحلهاجرایی کردید .(شعر بالاتر از همه هنر هاست)
    میرزاخانی ها هم ریاضیات رو مثل شعر ها میدیدندو…

  5. هموطن عزیز وگرامی سلام
    ضمن تشکر وقدر دانی بسیار از همه کسانی که دراین راستا لطف میکنن این کتابهای بسیار مهم را برای استفاده عموم قرار میدهند خواهشمنداست در صورت امکان کتاب جبروآنالیز تضمین سال چهارم ریاضی فیزیک نوشته توفیقیان را هم بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا